onsdag 26. januar 2011

Doffen har daua...

Innledning
* Dette er en reklame
* Den er som en film
* målgruppen er alle, men kansje mest voksne som kjenner seg igjen i "det enkle er ofte det beste"

Hoveddel
* nei, overskriften forteller ikke serlig mye om selve produktet (rema 1000)
* Følelsene i bildet blir vekket fordi den lille gutten tydeligvis var glad i fisken, men kansje ikke såå glad som moren trodde.
* Reklamen spiller litt på personelighetene til moren og datteren. Moren virker veldig nervøs og lei seg for at doffen har daua. Datteren får vi vite at kansje virker brå, og syns at det enkle er det beste.
* humoristisk og underholdene
* setningene er ganske korte, men man får mye utav dem

Avsluttning
* Jeg syns denne reklamen er veldig bra. Den er underholdene, og jeg blir ikke irritert når den kommer på tv, men jeg blir sittende og se på den. Virkemidlene humor, og noe vi kan kjenne oss igjen i, er jo virkemidler som også fungerer i denne reklamen.

1 kommentar: